We wtorki wystawy czynne do 14:00

Asystent ds. obsługi klienta w sklepie muzealnym

Miejsce pracy: Kraków
Umowa o pracę: 1 etat oraz 0,5 etatu
SZUKAMY CIĘ, JEŚLI:
  • masz min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku  
  • posiadasz wykształcenie min. średnie  
  • bez trudu budujesz trwałe relacje, zarówno wewnątrz jak i z partnerami zewnętrznymi  
  • doskonale komunikujesz się w języku angielskim  
  • jesteś osobą uśmiechniętą i energiczną, która łatwo nawiązuje kontakt z ludźmi  
  • posiadasz doświadczenie w obsłudze systemu POS oraz kasy fiskalnej  

Twoje dodatkowe atuty:  
  • znajomość innych języków obcych poza językiem angielskim  
  • doświadczenie pracy z asortymentem typu premium  

CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:  
  • obsługą klientów w sklepie muzealnym  
  • koordynowaniem zadań sklepu w Zamku Królewskim na Wawelu przy wsparciu Kierownika  
  • współpracą z Kierownikiem Sklepu we właściwym doborze asortymentu w oparciu o badanie rynku   
  • budowaniem wizerunku instytucji poprzez profesjonalną obsługę i komunikację z klientami  
  • przygotowywaniem rekomendacji zmian i usprawnień procesów sklepowych

OFERUJEMY:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • otwartość na Twoje pomysły
  • zgrany i zaangażowany zespół współpracowników
  • atrakcyjny pakiet socjalny (karta Multisport, kasa zapomogowo-pożyczkowa, dofinansowanie wypoczynku)
Aplikuj na to stanowisko