Kto to taki Wawelaki?

Cykl: WAWELAKI

Dla rodzin z dziećmi , Warsztat
infografika
dla dzieci w wieku 3–6 lat
Dajcie się porwać muzycznej wyprawie po wawelskich legendach i baśniach, poskaczcie do piosenek i posłuchajcie instrumentów, których dźwięki niegdyś rozbrzmiewały na zamkowych balach. Poznajcie Waszego nowego znajomego – Wawelaka, który oprowadzi Was po wawelskich zakamarkach, zaśpiewa z Wami piosenkę i rozpocznie bajeczną przygodę
  • godz.: 10:00 (wstęp na podstawie wcześniej zakupionego karnetu, jeśli pozostaną wolne miejsca będzie można zakupić je w formie biletów indywidualnych)
  • godz. 12:30 - link do esprzedaży
    zajęcia o 12:30 dostosowane są do potrzeb dzieci słabosłyszących i g/Głuchych, mają one jednak charakter integracyjny, zapraszamy zatem również dzieci niemające dodatkowych potrzeb edukacyjnych
  • forma: spotkanie na wystawie, warsztaty muzyczne
  • miejsce zbiórki: wejście na wystawę Reprezentacyjne Komnaty Królewskie
  • prowadzący: Blanka Błaszczak-Rozenbaum
  • prowadzący warsztat: Asia Nawojska
Blanka Błaszczak-Rozenbaum – antropolożka, etnografka i edukatorka muzealna. Autorka warsztatów muzealnych na Zamku Królewskim w Warszawie, w Muzeum Fotografii w Krakowie oraz na Zamku Królewskim na Wawelu. Edukatorka w Stowarzyszeniu Laboratorium Działań dla Pokoju, gdzie zajmuje się tematem wielokulturowości.
 
Asia Nawojska – pianistka, wokalistka, autorka tekstów oraz muzyki. Laureatka ogólnopolskich festiwali zarówno jako autorka, jak i interpretatorka. Absolwentka Szkoły Muzycznej klasie fortepianu oraz rytmiki. Surdopedagożka i arteterapeutka. Pomysłodawczyni i reżyserka koncertu „Lema Pamięci” organizowanego w ramach Roku Lema w latach 2020–2022 Dyrektor Artystyczna Studenckiego Festiwalu Piosenki w Krakowie. Współpracując z różnymi instytucjami kultury jako działaczka Fundacji Migawka, od lat opracowuje muzyczno-kreatywne zajęcia dla grup słyszących, słabosłyszących i niedosłyszących, Myślą przewodnią w budowaniu opracowywanych przez nią projektów jest szeroki wpływ na rozwój, łączący elementy wspierające rozwój komunikacyjny, społeczny i muzyczny, z nastawieniem na poszerzanie granic dziecięcej wyobraźni, ekspresji twórczej i otwartości na świat.