Oficjalna strona biletów na Wawel: bilety.wawel.krakow.pl

Między murami, między wiekami | gra strategiczna

Dla rodzin z dziećmi , Gra
dla rodzin z dziećmi (od 12 roku życia)
„Między murami, między wiekami” to rodzinna gra strategiczna, kooperacyjna, dzięki której stworzysz własny zamek. Zanurz się w fascynującą podróż przez wieki, decydując o kształcie i losach królewskiego wzgórza.
Poznaj realia epok, decydując, co powstanie, a co zostanie zniszczone.

Zadanie może wydawać się proste – stwórz wymarzony zamek! Problem polega jednak na tym, że złoto kiedyś się kończy, a nieprzewidziane wydarzenia mogą zniszczyć to, co powstało. To od Ciebie zależy, jak potoczą się losy wzgórza wawelskiego i w jakim stanie zastaną go Twoi następcy.
  • dla rodzin z dziećmi (od 12 roku życia), w przypadku osób niepełnoletnich wymagany jest przynajmniej jeden opiekun dorosły
  • miejsca zbiórki: przy wejściu na Basztę Sandomierską
  • gra odbywa się na II piętrze baszty, wejście schodami (bez windy)
  • opłata za udział: 40 zł – bilet grupowy (max 4 osoby); sprzedaż online
Koordynator: Marek Grzybek, marek.grzybek@wawelzamek.pl 

Twórcy:
Kamil Błach
Krakus z urodzenia i wyboru. Od 2022 student psychologii na wydziale filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 2024 przewodnik i edukator w Zamku Królewskim na Wawelu. Od kiedy sięga pamięcią, zafascynowany zabytkami, historią i kulturą. Historyczne LARPy postrzega jako doskonałe narzędzie do rozbudzania w młodzieży zainteresowania historią.

Misza Marke Majcherczyk
Osoba edukatorska na Zamku Królewskim na Wawelu oraz studencka drugiego stopnia ochrony dóbr kultury. Interesuje się odkrywaniem nowych możliwości kształcenia dzieci, młodzieży i dorosłych o dziedzictwie kulturowym. Przeszło szkolenia z pisania scenariuszy narracyjnych do gier historycznych oraz kurs z interpretacji dziedzictwa. Kocha dzielić się swoją pasją do historii i zabytków.

Łukasz Sułowski
Edukator na Wawelu oraz student drugiego stopnia relacji międzykulturowych. Od 2024 związany z Zamkiem Królewskim na Wawelu oraz próbami wprowadzenia nowych form edukacji do ofert instytucji muzealnych. Naukowo zainteresowany wpływem gier fabularnych na poznawanie mitów oraz legend.