Oficjalna strona biletów na Wawel: bilety.wawel.krakow.pl
Kierownik wsparcia obsługi ruchu turystycznego
Miejsce pracy: Kraków umowa o pracę
SZUKAMY CIĘ, JEŚLI POSIADASZ:
doświadczenie w prowadzeniu zespołu obsługi klienta;
wykształcenie wyższe, najlepiej ścisłe;
zdolności analityczne wiedzę i praktykę związaną z wykorzystaniem narzędzi badawczych;
doświadczenie z zakresu tworzenia, rozwijania i wykorzystywania baz danych;
udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu projektami wiedzę dotyczącą;
automatyzacji kanałów kontaktu i nowych narzędzi w tym obszarze;
wiedzę i praktykę z zakresu implementacji i wykorzystania narzędzi IT wspierających obsługę klienta;
doświadczenie w implementacji norm jakości i zarządzania jakością;
cechy czyniące Cię osobą sumienną, efektywnie zarządzającą sobą w czasie;
umiejętności związane z rozwiązywaniem trudnych sytuacji;
wysoką kulturę osobistą;
pozytywne nastawienie i umiejętność i łatwość nawiązywania kontaktów;
umiejętność komunikacji w języku angielskim na wysokim poziomie.
TWOJE DODATKOWE ATUTY:
znajomość innych języków obcych;
posiadanie doświadczenia z zakresu Budowania Doświadczenia klienta (CX);
znajomość regulacji prawnych dotyczących sektora publicznego;
znajomość specyfiki organizacji instytucji kultury;
doświadczenie we współpracy w instytucjach kultury;
znajomość ekspozycji Zamku Królewskiego na Wawelu i topografii Krakowa;
zainteresowania związane z szeroko pojętą kulturą i historią.
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
profesjonalna obsługa turystów zgodna z obowiązującymi standardami, w tym informowanie o ofercie turystycznej Zamku oraz sprzedaż biletów i usług;
zarządzanie rezerwacjami grup i turystów indywidualnych, w tym obsługa rezerwacji specjalnych grup i delegacji;
administrowanie korespondencją dotyczącą rezerwacji i informacji o zwiedzaniu oraz sprzedaż biletów i usług poprzez różne kanały;
wspieranie organizacji pracy zespołu poprzez klarowne określenie zadań, uprawnień i obowiązków pracowników, oraz wdrażanie polityk i procedur usprawniających działalność;
ciągłe doskonalenie skuteczności, efektywności i jakości poprzez wprowadzanie nowych rozwiązań i procedur zarządzania jakością oraz inicjowanie zmian procesów;
przygotowywanie danych do sprawozdań i analiz, terminowa sprawozdawczość oraz rozwijanie narzędzi do rezerwacji i sprzedaży zarezerwowanych biletów i usług przewodnickich.
OFERUJEMY:
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
samodzielne i odpowiedzialne stanowisko;
otwartość na Twoje pomysły, pracę pełną możliwości i wyzwań zawodowych;
realizację zadań w niezwykłym miejscu;
bezpośrednią współpracę z muzealnikami;
możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych;