Oficjalna strona biletów na Wawel: bilety.wawel.krakow.pl

Kierownik wsparcia obsługi ruchu turystycznego

Miejsce pracy: Kraków
umowa o pracę
SZUKAMY CIĘ, JEŚLI POSIADASZ:
  • doświadczenie w prowadzeniu zespołu obsługi klienta;
  • wykształcenie wyższe, najlepiej ścisłe;
  • zdolności analityczne wiedzę i praktykę związaną z wykorzystaniem narzędzi badawczych;
  • doświadczenie z zakresu tworzenia, rozwijania i wykorzystywania baz danych;
  • udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu projektami wiedzę dotyczącą;
  • automatyzacji kanałów kontaktu i nowych narzędzi w tym obszarze;
  • wiedzę i praktykę z zakresu implementacji i wykorzystania narzędzi IT wspierających obsługę klienta;
  • doświadczenie w implementacji norm jakości i zarządzania jakością;
  • cechy czyniące Cię osobą sumienną, efektywnie zarządzającą sobą w czasie;
  • umiejętności związane z rozwiązywaniem trudnych sytuacji;
  • wysoką kulturę osobistą;
  • pozytywne nastawienie i umiejętność i łatwość nawiązywania kontaktów;
  • umiejętność komunikacji w języku angielskim na wysokim poziomie.


TWOJE DODATKOWE ATUTY:
  • znajomość innych języków obcych;
  • posiadanie doświadczenia z zakresu Budowania Doświadczenia klienta (CX);
  • znajomość regulacji prawnych dotyczących sektora publicznego;
  • znajomość specyfiki organizacji instytucji kultury;
  • doświadczenie we współpracy w instytucjach kultury;
  • znajomość ekspozycji Zamku Królewskiego na Wawelu i topografii Krakowa;
  • zainteresowania związane z szeroko pojętą kulturą i historią.

CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
  • profesjonalna obsługa turystów zgodna z obowiązującymi standardami, w tym informowanie o ofercie turystycznej Zamku oraz sprzedaż biletów i usług;
  • zarządzanie rezerwacjami grup i turystów indywidualnych, w tym obsługa rezerwacji specjalnych grup i delegacji;
  • administrowanie korespondencją dotyczącą rezerwacji i informacji o zwiedzaniu oraz sprzedaż biletów i usług poprzez różne kanały;
  • wspieranie organizacji pracy zespołu poprzez klarowne określenie zadań, uprawnień i obowiązków pracowników, oraz wdrażanie polityk i procedur usprawniających działalność;
  • ciągłe doskonalenie skuteczności, efektywności i jakości poprzez wprowadzanie nowych rozwiązań i procedur zarządzania jakością oraz inicjowanie zmian procesów;
  • przygotowywanie danych do sprawozdań i analiz, terminowa sprawozdawczość oraz rozwijanie narzędzi do rezerwacji i sprzedaży zarezerwowanych biletów i usług przewodnickich.

OFERUJEMY:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko;
  • otwartość na Twoje pomysły, pracę pełną możliwości i wyzwań zawodowych;
  • realizację zadań w niezwykłym miejscu;
  • bezpośrednią współpracę z muzealnikami;
  • możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych;
  • atrakcyjny pakiet socjalny (karta Multisport, kasa zapomogowo-pożyczkowa, dofinansowanie wypoczynku).
Aplikuj na to stanowisko